Contact / FAQ

Home - Contact / FAQ

Kunnen wij u verder helpen?

Onze medewerkers staan altijd voor u klaar in onze showroom te Oss. Daarnaast kunt u telefonisch, via mail en social media terecht voor al uw vragen over uw bestelling, levering, en productvragen.

Openingstijden showroom

(tevens klantenservice)

Maandag: 13:00 – 18:00

Dinsdag: 09:30 – 18:00

Woensdag: 09:30 – 18:00

Donderdag: 09:30 – 20:00

Vrijdag: 09:30 – 18:00

Zaterdag: 09:30 – 17:00

Zondag: gesloten (alleen open op afspraak)

Contact formulier

FAQ

Order status:

Heeft u vragen over uw bestelling? Neem contact met onze klantenservice. Houd uw ordernummer bij de hand. Deze kunt u vinden op de orderbevestiging.

Betalen:

Op luxorslapen.nl kun je op verschillende manieren betalen:

iDeal: Via een vertrouwde internetbankieromgeving van jouw eigen bank wordt het bedrag automatisch aan ons overgemaakt. iDeal is veilig, makkelijk en snel. Betalen met iDeal is kosteloos. Op iDeal.nl vind je de vele voordelen van deze betaalmethode.

Pin betaling in showroom: u kunt in onze showroom het aankoopbedrag of aanbetaling per pin betalen. Betaling met pin is kosteloos. Het restbedrag bij een eventuele aanbetaling kan contant afgerekend worden bij levering. Helaas hebben wij geen mobiele pinapparaat voor betaling onder rembours per pin.

Contant betaling in showroom: U kunt het aankoopbedrag of het aanbetaling contant betalen in onze showroom. Het restbedrag bij een eventuele aanbetaling kan contant afgerekend worden bij levering.

Betalen vanuit het buitenland: Voor betalingen vanuit het buitenland ontvangt u de factuur per mail en door middel van een internationale bancaire overschrijving kan je het bedrag overmaken aan ons rekeningnummer. Gegevens voor een internationale overboeking:

Babacan Tapijt (luxorslapen.nl)
Bank: ABN-AMRO Oss
IBAN: NL54ABNA0584447965
BIC CODE: ABNANL2A
KVK nummer: 62465139 onder naam van Babacan Tapijt
BTW nummer: 150402776 B02

Levertijd:

Onze boxspringsets en standaard matrassen zijn meestal uit voorraad leverbaar. Dat betekend dat het binnen 3 werkdagen bezorgd kan worden. Afwijkende maten voor matrassen worden binnen 10 werkdagen geleverd. Voor onze boxsprings en matrassen uit het Comfort en Exclusive Collection geldt een levertijd van 8-12 weken.

Bezorging:

Al onze prijzen op luxorslapen.nl zijn afhaal prijzen. U kunt er ook kiezen om het te laten bezorgen. Prijzen voor het bezorgen kunt u zien tijdens het afrekenen. Bezorging betekend bij luxorslapen.nl, “levering tot aan deur.” Dit houdt in dat als u in een eengezinswoning woont, dat het boxspring of matras tot aan het deur bezorgd wordt. Als u bijvoorbeeld in een appartement of flat woont, wordt het bestelling tot aan het hoofdingang bezorgd. Voor het bezorgen tot aan het slaapkamer en monteren komen er kosten bij. Die kunt u zien tijdens het bestellen.

Let echter wel op of het boxspring in het lift of trapgat past. Afmetingen van boxsprings en matrassen zijn vermeld op het productpagina.

Service & garantie:

Op de door luxorslapen.nl geleverde producten wordt een garantie gegeven conform de door fabrikant afgegeven garanties. Indien u de exacte garantiebepalingen van een bepaald product wilt weten, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. De garantietermijn gaat in op de dag van de aankoop. Bewaar daarom altijd jouw factuur.